Alla inlägg under januari 2014

Av Linda - 2 januari 2014 10:23

Många gör tillbakablickar över året som gått på sina bloggar och hemsidor.

Visst är det roligt att läsa om alla duktiga hundmänniskor som gjort fantastiska insatser under det gångna året, framförallt när det gäller golden retrievers och deras ägare.


Själv väljer jag att inte blicka tillbaka på det skitår som gått, det värsta, sämsta skitår någonsin där jag fick ta farväl av min fina Lidas alldeles för tidigt.

Där andra tränings och tävlings vänner oxå förlorat sina fyrbenta och nära och kära.


Det enda bra med det jäkla året var väl att jag fick lära känna Buza.   


Nu blickar jag framåt istället, mot en vår där jag förhoppningsvis ska starta lydnads ettan med fröken hårboll.

En trip till England med bästa Linda


En träningshelg i lydnad med Anders Svensson


Och har jag tur och allt går vägen utökas flocken kanske med en ny guling, håller tassar och tår för det.

Och sen är det sommar, och vem vet vad den har att erbjuda.

 




Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards