Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

NÖJD!

Av Linda - 6 februari 2011 14:28

Ja, det är jag,efter dagens tävling där den lilla stjärnan skötte sig bra.

Visst,det blev lite knasigt på rutan och  på det fria följet hade han tydligen pipit, inget jag lade märke till.

Men däremot lade jag märke till att han var väldigt het på språngmarsch och att jag nästan snavade över honom i en vänstersväng.

296 poäng och klassvinst kan man väl inte klaga på.   


Trevligt upplägg var det oxå, 2 ringar och  2 domare.


Något negativt??

Ja, att det rådde blixthalka på vägen upp till Ängelholm och det låg bilar till höger och vänster i diken och åkrar, väldigt otrevligt att köra bitvis.


Äntligen, som jag slitit för att vi ska hålla ett helt program utan att nolla något, vilket vi gjort hela hösten, äntligen fick jag min belöning, och Lidas?

I vanlig ordning fick han sin djupt uppskattade Caesar burkmat, kanske även nåt gott ikväll.........

  






 
 
Linda

Linda

6 februari 2011 17:50

Grattis till ett finfint genomfört program och superfina SM-poäng!!

http://millieville.com

Linda

10 februari 2011 21:41

Tack så mycket, nu är det bara till att hålla tummarna :-)

 
Ingen bild

Carina

6 februari 2011 18:32

Caesar burkmat? Nä, bättre upp. Idag tycker jag han är värd oxfile´.

Linda

10 februari 2011 21:40

ja, det är han väl, nåt gott ska han i alla fall få

 
Ingen bild

Malin

19 mars 2011 19:36

GRATTIS!!
Ni är så duktiga! Hejja er!
Kramar från Malin och Jojo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 6 januari 2014 23:41

Vi har flyttat till http://guldtassar-och-tovor.webnode.se/blogg/   ...

Av Linda - 2 januari 2014 10:23


Många gör tillbakablickar över året som gått på sina bloggar och hemsidor. Visst är det roligt att läsa om alla duktiga hundmänniskor som gjort fantastiska insatser under det gångna året, framförallt när det gäller golden retrievers och deras ägare...

Av Linda - 27 december 2013 20:38


Då, för 5 månader sedan, då jag köpte Buza eftersom längtan efter att träna hund var så stor, trodde jag inte riktigt att det skulle bli såhär. Den första månaden var ju rolig, annorlunda med en anna hundras, Sedan bröt helvetet loss. Ständiga ...

Av Linda - 16 december 2013 19:58

Äntligen en leidg dag och idag bestämde jag mig för att fara iväg till Trelleborgs brukshundklubb för att köra ett lydnadspass, istället för att träna sent på kvällen under en gatlykta eller köksträna även om man inte ska underskatta sådana träningar...

Av Linda - 11 december 2013 13:12

Asså!!!! Efter allt tjat om hur vild, svår, busig, knäpp, jobbig och trög Buza varit under de här 4 månaderna hon bott hos oss så är det bannemej dax att beskriva hur jädrans duktig hon kan vara. Jag har gått från att tycka om, till att fullkomli...

Ovido - Quiz & Flashcards