Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linda - 2 april 2011 16:26

Tävling i Sölvesborg denna dimmiga dag.

Idag var det jag som var bra och hunden lite "väck".

Vi hittade inte den där känslan och Lidas var väldigt ofokuserad, men man kan ju inte vara på topp alltid, men att ge honom en massa dk:n gör mig lite irriterad, och alla sega ingångar han plötsligt börjat med, detta måste genast åtgärdas.

Anders Brorsson dömde oss idag, han ska även dömma lydnads sm, en bra domare tycker jag, eller tycker jag så bara för komentaren i pappret om hur jag går på appellplan, eller vad han sa till mej och att jag fick domarens pris för att jag går så rätt? Jäkligt gött för egot i alla fall.


Andra plats och 264 poäng, inget att hurra över......

Jäkligt kul att träffa Carina och Hjalmar igen och alla de andra som tävlade.

                                     

 

Den söta "fågelholken" vi vann.

Väl hemma igen bestämde jag och Foppa för att han faktiskt kunde få springa fritt lite och busa med Lidas, det har ju gått ett par dagar sen hans skönhetsoperation

  Gissa om Foppa gillade att få springa och "spöa upp " lillbrorsan.

          



Ovido - Quiz & Flashcards